ارتباط با ما

دفتر مرکزی : میدان ونک, ضلع شمال شرقی, پلاک 2596

ایمیل : info@b1m.ir

پیش درآمدی بر مدیریت تبلیغات

به صورت کلی تبلیغات به انجام کارهایی که به فروش بهتر یک محصول منجر می شود گفته می شود.اما در این میان مدیریت تبلیغات به فرآیندی پیچیده تر که از انواع مدیا و راهکارها برای فروش محصولات یا خدمات استفاده می کند گفته می شود.این روند در گام های اولیه از مرحله مطالعات بازار آغاز می شود و گروه های رسانه ای و تبلیغاتی را از ابتدای کار در بر می گیرد.در این مراحل بدون در نظر گرفتن گروه های رسانه ای و تبلیغاتی مانند شرکت مشاوران بیم به منظور مدیریت موثر فرآیند های تبلیغاتی تمام پروسه ای که در پروژه برای فروش و کسب سود با آن رو به رو هستیم، به نتایج دلخواه نمی رسند.بنابراین اهمیت مدیریت تبلیغات زمانی مشخص می شود که به صورت موثر در فرآیند های ارائه محصول و خدمات به کار گرفته می شود.

مدیریت و برنامه ریزی تبلیغات

 

همانطور که گفته شد مدیریت تبلیغات از فاز اولیه مطالعات بازار آغاز می گردد.در این مرحله با توجه به اطلاعات به دست آمده از مطالعات بازار و خواسته های شناسایی شده بر روند مدیریت تبلیغات تصمیم گیری می شود تا به نتایجی برای به کار گرفتن رویه ای مناسب برای یک پروژه یا محصول خاص دست یابیم.با توجه به پیشرفت تکنولوژی دیگر برای تبلیغات تنها نمی توان از تلویزیون یا پرینت بنر ها و پوسترها نام برد و رسانه های بسیاری با نقشی گاها پر رنگ تر وارد این عرصه شده اند.در این میان موبایل و رسانه های اینترنتی و چگونگی ساخت انواع مدیا های با کیفیت و هدفمند از عوامل مهمی می باشند.در حقیقت به کارگیری از مدیریت تبلیغات باعث می شود تا محدوده و طرحی کلی برای انواع گروه های تبلیغاتی مشخص گردد تا قبل از شروع به اجرای پروژه با برنامه ای مشخص در این مسیر گام برداشته و به تصمیماتی که سبب بازدهی بیشتر می شوند بپردازیم.

مدیریت استراتژیک تبلیغات

همانطور که بیان شد اگر می خواهید رویکردی موثر را در مدیریت تبلیغات به کار گیرید باید این فرآیند را از زمان انجام مطالعات بازار به کار گیرید.در واقع مطالعات بازار باعث می شود تا خوسته های اکثریت کسانی که بازار شما را تشکیل می دهند شناسایی کنید و سپس با استفاده از این شناخت هدف گذاری مناسبی توسط تیم ما برای مدیریت تبلیغات پروژه برای اکثریت جامعه هدف انجام می گیرد.در این مسیر چرایی انتخاب بخش مناسب برای ارائه خدمات و محصول شناسایی و بررسی می شوند.این اطلاعات به عنوان راهنما و نقشه راهی برای گروه های تبلیغاتی و انجام مدیریت تبلیغات توسط متخصصین ما به کار گرفته می شوند.

شروع به مدیریت تبلیغات

پس از شناسایی بخش مناسب برای ارائه محصول و خدمات و تعریف تبلیغات مناسب برای هر بخش از پروژه ها سپس به وسیله مدیریت تبلیغات بر ایجاد مسیری خاص برای تمامی گروه ها و بخش های تبلیغاتی می پردازیم. برای مثال اگر از نوع تبلیغات رادیویی استفاده می شود چه نوع تبلیغاتی باید به کار گرفته شود یا اگر از تبلیغات های پرینتی (پوستر،بنر) استفاده می شود چه نوع نوشته ای و با چه گرافیکی باید به کار گرفته شود و یا اگر از تلویزیون به عنوان رسانه ای جامع استفاده می شود چه نوع از تبلیغات و با چه زمان و هدفی باید به کار گرفته شود.

نقشه راه تبلیغات

همپوشانی گروه های تبلیغاتی

همواره در گروه ها و انواع تبلیغات ها در رسانه های مختلف هم پوشانی و ترکیبی از محتوا هایی که برای مثال در تبلیغات تلویزیون یا رسانه های اینترنتی وجود دارند پدید می آید.مسئله مهمی که در تمام این مسیر وجود دارد این است که در تصویری جامع یا محتوایی کلی استراتژی های مکمل و مهم به یکدیگر انتقال یابند.در نتیجه از منظر عمومی نباید اینگونه به نظر برسد که هر یک از گروه های رسانه ای موجود یک استراتژی جدا از دیگری را دنبال می کنند و همواره این مسیر به صورتی از سمت متخصصین ما پیگیری می شود که مزایای قابل توجهی را برای کل پروژه و محصولات و خدماتی که سازمان یا شرکت ارائه می دهد در بر بگیرد.

مدیریت رسانه های تبلیغاتی

باید گفت نقش کسانی که به طراحی انواع گروه های تبلیغاتی می پردازند در دستیابی به موفقیت در این مسیر بسیار با اهمیت می باشد.در این راستا تیم طراحان و متخصصین ما همواره در مسیر مدیریت تبلیغات به ارائه بهترین طرح های متناسب با پروژه می پردازند و در این تیم همواره متخصصانی در حوزه گرافیک حضور دارند تا به ارائه و بازدهی هر چه بهتر تبلیغات کمک کنند.پروسه طراحی انواع گروه های تبلیغاتی یک فعالیت کوچک نبوده و شامل فرآیند پیچیده ای می باشد و در این فرآیند فهم رفتارهای مشتریان و کاربران نهایی از اطلاعاتی که در مطالعات بازار به دست آمده اند بر شکل گیری انواع گروه های تبلیغاتی تاثیر گذار خواهد بود.

خلاقیت و نوآوری در مدیریت تبلیغات

برای ارائه و به کارگیری مدیریت تبلیغات هر چه بهتر استفاده از خلاقیت و نوآوری حائز اهمیت می باشد تا بیدن وسیله انواع گروه هایی که در این مسیر کفایت می کنند شناسایی شوند.اما مدیریت تمامی فرآیند های  تبلیغاتی زمانی معنا پیدا می کند که به سمت ارائه و ماندگاری تصویری بزرگ در ذهن مخاطبین و کاربران نهایی حرکت می کنیم.در این مسیر مدیریت تبلیغات زمانی که از سمت ما به کار گرفته می شود پروژه و به صورت کلی محصولات و خدمات سازمان با ارزشی افزوده رو به رو خواهند شد.این مزایا و ارزشی که در محصولات به وجود می آیند باعث می شود تا استقبال از محصولات افزایش یافته و درآمد هایی که از محصولات و خدمات حاصل می شوند افزایش یابد.

خلاقیت و نوآوری در تصمیمات تبلیغاتی

مدیریت تبلیغات در صنعت ساختمان

در صنعت ساختمان نیز همانند دیگر حوزه ها با محصول و خدماتی رو به رو هستیم که به ساکنین و کاربران نهایی ارائه خواهند شد.همواره سرمایه گذاری در این صنعت نیز با مطالعات بازار و امکانسنجی آغاز می شوند و مدیریت تبلیغات نیز در پروژه هایی که دارای وسعت بالایی می باشند باید از همان فاز ابتدایی پروژه آغاز گردد. مدیریت تبلیغات در پروژه های ساختمانی که با جامعه هدف بزرگتری رو به رو هستند مانند انبوه سازی و پروژه های بزرگ مقیاس ساختمانی با اهمیت بیشتری شکل می گیرد.در این نوع از پروژه ها سرمایه گذاری و کسب درآمد از فروش واحد های مختلف پروژه با توجه به رقبای متعددی که در این بازار وجود دارند بسیار مهم بوده و متخصصین ما با توجه به تجربه بالایی که در این صنعت دارا می باشند می توانند نتیجه ها و بازدهی مناسبی را به وجود آورند.

 

مدیریت تبلیغات در ساختمان سازی